tisdag 21 augusti 2012

Länge sen.


 Hej på er där ute.

Nu har det väl gått en hel vecka sedan jag kom hem ifrån london. Allt var hur bra somhelst och det ändå minuset var väl att cykelvasan kördes då jag var iväg. Men den körs väl nästa år igen och då tänker jag köra minsann. För att börja där jag slutade sist så var Volleyboll finalen riktigt häftigt. En upplevelse jag sent kommer att glömma. Brasilien vann. stället var i extas. Sedan var vi på en avslutningskonsert på Hyde park där, The specials, New order och Blur spelade. 80 000 pers som röjde var även det en upplevelse. Sist men inte minst så hann vi med lite shopping, viktigt.

Veckan som var spenderade jag i Mjölby tillsammans med min kära flickvänn och vi badade, grillade spelade minigolf, tränade och jag tävlade, Mjölbybiken. Smidigt. Där bjöds det på regn men endå en god stämning och schysst bana. vi var endast 4 juniorer anmälda men de hade ordnat så vi körde i en maxi klass vilket ledde till lite mer folk på banan vilket är skoj :D Jag lyckades bli 3.a och är väl rätt nöjd med hur jag disponerade loppet och att jag lyckades köra avslappnat utan några förväntningar på mig själv.

Den här veckan är jag ledig, lyxigt om du frågar mig, jag tränar och njuter av sovmornar... Jag har även dammat av systemkameran och tagit några bilder. Fina eller inte får ni får ni själva avgöra:










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar