onsdag 22 augusti 2012

Onsdagen.

Hej. Min dag idag har varit bra. Först försov jag mig, om man nu kan försova sig när man har lov??! Gick iallafall upp en timma efter planerat, trots det så lyckades jag göra det bästa utav dagen.

Klev upp 10.15 och var snart uppe på cykeln, för att en dryg timma senare vara i Svärtinge hos Kennet (som är mammas kusin) Han hoppade upp på cykeln med och så for vi iväg på en härlig cykelrunda där vi körde på mycket roliga stigar! Extra kul då jag inte är där alltför ofta så stigarna känns som nya varje gång fast man känner igen sig här och  där, i slutet åkte vi förbi en militär anläggning där vi tog oss en titt. 

Så fort vi kom innanför dörren, hör och häpna -> så började det regna. Mamma kom med lunch vilket var mycket lägligt då jag efter ytligare 3 timmar på cykeln började bli lite mör.

Vid fem sen så fick jag jobba lite på knäppningen vilket alltid är kul, tror vi hade 107 personer som var där och åt varsin revytallrik. nu är jag hemma och ska strax stänga ner och få mig några sköna timmars sömn så tar vi nya tag imorgon!

/August

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar