torsdag 12 september 2013

Godkväll!!


Började dagen med lite trevlig läsning om Pontus i Falu kuriren!

Efter en morgon med otrolig dimma (cyklade nästan vilse in till skolan) så fick vi en helt underbar eftermiddag. Vi var idag 9 st som körde ett grymt distanspass i kort kort i mitten på september, snälla värmen stanna!!!

Tja, här har vi precis cyklat Törnbergsstig där jag tog ett KOM på den tredje sträckan.  Sträcka ett vart jag 3.a på och sträcka två 2.a. Nöjd med de! 


Det var inte bara fint väder det var riktigt fin natur vi cyklade i, men det var ingen överraskning? Här är vi iallafall i Bjursås skidcenter innan vi så småningom fortsatte mot Toftbyn för att sen åka hem mot Falun!
Marcus nöjd över att vi hittat rätt och precis åkt över en stockbro. ;)
Ikväll har det ju körts sprint i Hafjell, där Jenny vann. Riktigt grymt och stort grattis!! Matthias Wengelin Vart 2.a vilket är så grymt och Alexandra Engen lyckades bli 3.a det innebär att Sverige plockade 3 av 6 medaljer i kvällens sprint. Skapligt bra det eller!? (Satan vad jag önskar jag var där, nästa år då jävlar ska jag åka på världscup!)

Nu blir det en lugnt kväll, fredag imorgon redan sedan väntar Tour de Moudéen till helgen, Kul blir de.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar