tisdag 3 september 2013

Träningstävling...

...eller tävlingsträning. Kalla det vad du vill, imorse körde vi en fin liten tävling på lugnet, för er med lokalkännedom så var varvet, Second Chance ner och skidspåret upp, varvet tog ganska precis 5 min och vi körde 7 varv:
En fin nördig men fin graf över höjd metrarna. Vart 500 höjdmeter på de 40 min vi körde.

För min del så känndes det bra, hade en fin känsla och kunde köra avslappnat, tog starten och lyckades även vinna, nu var det inte enkelt på något sätt då jag var jagad av flera starka, närmast bakom var Kim. Merida cyklarna går helt enkelt fort :D  
Kallt på morgonen men sen har vi haft en riktigt fin dag tycker jag :)

Ikväll har jag tvättat lite kläder och cyklar med Robin, ikväll ska jag nog till Emil för att kolla på idol annars händer det inte mycket. 


Pontus och jag beställde en sådan här för nån vecka sen, den var nog inte så bra som jag hoppats på då den inte är jätte exakt. Men men. 

Hoppas ni har haft en bra dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar