söndag 15 september 2013

Några fler bilder från Kungsör!

Godkväll på er, här kommer några fler bilder från Kungsör:

Prisutdelningen, Foto taget från Jespers Blogg.

Direkt efter målgång, nöjd och trött, även denna bild är från Jesper. Tack!
Laddar för målgest, haha. Denna har Herman knäppt.

Är lite småtrött just nu det ska jag inte sticka under stolen med. Har ikvälll umgåtts med Casper, Richard &Felicia. väldigt trevligt.

Tävlingen idag är jag nöjd med (såklart) på flera sett, min första seger i Elitklassen vilket jag givetvis är väldigt glad över. Känslan över att vinna är fantastisk, men något jag tycker är minst lika kul är när man har känslan och allt klaffar! De gånger det stämmer finns det inget härligare. Idag var en sån dag. 

Jag tror det får räcka för nu.

Imorgon blir det en lugn dag, det ser jag fram emot. 

Ta hand om er! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar