tisdag 22 oktober 2013

42.51

Hej på er kära läsare, nya som gamla! Hoppas flera av er som var inne igår även kollar in idag, välkomna. Det tycker jag är kul :)




Nytt rekord i antal sidvisningar igår, tror jag. 
När jag drog upp gardinen så möttes jag av detta. Lyckligtvis är det borda redan!

Nu till rubriken:
På dagens träning så körde vi ett Miltest, som rubriken lyder så sprang jag sträckan på 42:51 med en skyhög snittpuls (193) och maxpuls på 205. Jobbig, oförlåtande kuperad bana som dessutom var hel idag. Men tyckte jag sprang bra och disponerade det hela bra då andra halvan gick 26 sekunder snabbare än första fem km som tog 21:36. 

Christoffer Kvist la ut denna på sin instagram igår. Jag gillade den så tänkte att jag kunde dela den åt er här med. 

Nu ska jag läsa lite i boken: Aldrig fucka upp av Jens Lapidus. Fet keff bok.. haha.

Juste ändrade ändå¨så att länkarna syns i annan färg. 

/August


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar