lördag 26 oktober 2013

Fullrulle igår, högskoleprovet idag.

Godmorgon på er.

Gårdagen bara flög förbi, spenderade förmiddagen i skolan. När allt var avklarat där så åkte jag mot Borlänge för att besöka det nyöppnade IKEA och kolla runt i de andra nya butikerna på Norra Backa. Mycket trevligt vart det faktiskt.

Tog en riktig go'fika på IKEA. 

Provsatt några schyssta fåtöljer. 
Var med Casper och Felicia som handlade mycket fint, Själv fick jag faktiskt med mig lite "bra att ha" saker så jag är nöjd.


Timmarna gick fort men strax före åtta var Casper och jag nere på gymmet och rev av dagens pass där. 

Bildernas kvalité går ju att diskutera men ni ser ju vad vi gör åtminstone.
Sedan slog vi oss ner i sofforna och fick sällskap av Åke, mycket trevligt såg på Complicit

Så det vart en grymt trevlig kväll. Nu har jag precis ätit frukost och ska strax ge mig iväg för att skriva högskoleprovet. Hela dagen låååång, önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar