måndag 21 oktober 2013

Eftermiddagen

Godkväll på er! 

Dick var snabbast att svara rätt, Grattis jag ser fram emot att bjuda dig på en kaffe! (Hannes var tvåa men hävdar att Fredriks efternamn Ericsson stavas med C. Så du ska också få en kaffe, lugn bara lugn.)

Klockan ett så stack Felicia och jag ut och sprang. Vi sprang 45 minuter och jag verkligen njöt i det fina vädret. I like!

Här följer några bilder:

Felicia visar vägen! 
Hej!

Robin säger: "Goodmorning"

Erik och Pontus.

Försöker stå i brygga. Går halvbra. Men jag jobbar på det.

Merida Kim ligger i.

Direkt efter löpningen så satte vi igång inne på gymmet. Körde ett nytt pass även idag. Pass #3 i ordningen och jag måste säga att det kändes väldigt bra. Kommer rulla mellan dessa tre pass under vintern vilket känns strukturerat och bra. 

Efter gymmet så bastades det med Pontus och Albin. Har precis ätit och nu ska jag försöka städa och tvätta lite svettiga träningskläder. hoppas jag slipper bråk i tvättstugan bara ;) 

ps. Länkarna är numera svarta men de orden som innehåller länkar stryker jag under och hoppas ni hittar dit ändå? Eller ska jag byta till någon färg?

Ciaoo. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar