fredag 26 mars 2010

Back on Track

Sådär nu var man hemma igen efter en veckas underbar skidåkning i ÅRE! det har varit finnt och vi har haft grymmt kul :) men mer om det senare... tänkte att de bara blir en liten kort update här och nu. Idag är jag lite småtrött sådär, man sover ju inte som nån kung i tågsängarna kan jag väll säga. Sen att man blir veckat mitt i natten 5?! gör ju inte saken bättre men han sova nån timme med sen var det skola! fukna bra och känns inte som om jag missat så fruktansvärt mycket xD

I helgen så ser det ut att kanske bli lite cykling, siktar iaf på imorgon bitti vid 10! då stefan och förhoppningsvis några fler kommer och möter upp så får vi se vad det kan bjudas på för träningsrunda. Framöver tänker jag mig att jag ska köra en hård tränings period här och se till att få lite fart till första tävlingen i mjölby om exakt en månad då ;)

Ha det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar