lördag 27 mars 2010

Effektiv!?

Klockan är bara 1 och jag har redan hunnit med en massa saker. Ställde klockan på 8 och vaknade pigg! det gäller att få ut så mycket som möjligt på helgerna och det tycker jag man gör bäst genom att gå upp på morgonen. och visst ibland är det skönt att ta en sovmogron och bara ligga kvar i sängen lääänge :)
Efter en godfrukost satte jag jag på mig alla cykelkläder som blir mindre och mindre för varje helg nu när våren är på väg!! Strax före 10 var jag inne vid klubben och mötte upp med Hassan och Malcom... Passet blev väl sisådär, rätt lätt och rulla mest! men ändå okej känner av att jag har åkt skidor i en vecka nu... Men imorgon blir det mera fart!

Vi får se vad restan av dagen har att bjuda på! Nu ska jag fixa lite lunch, får se vad det finns för gott i kylskåpet...

/August

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar