torsdag 18 mars 2010

Big Smile, Big Time!!

Jaha! blev inget inlägg igår då... det har kanske att göra med att inget speciellt direkt hände!
Förkylningen är bättre och idag så blev det ett roligt tc-pass med didrik i klubben efter skolan :) Idag bjöds det på några fin fina 8-2or och det känndes helt ok, med bra musik och trevligt sällskap...

Suget att få komma ut o gasa lite är enormt just nu och jag börjar se slutet på denna vinter nu -härligt! Med en dryg månad kvar till första tävlingen så känner jag mig redo och i vinter har jag verkligen lyckats bra med träningen känns det som. Så hoppas på en fin placerig då. Det skulle va lite kul liksom!

Sen ska det väl även sägas att jag har avklarat franska muntliga idag -gött fi fan! även om det var lääääskigt svårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar