måndag 29 mars 2010

Lungn måndag!

Det är idag det. Har varit en skön och lugn dag än så länge precis som jag tror den kommer fortsätta :)
Skola idag då... idag har jag för engångs skull hunnit med lite viktiga och vettiga saker, det är skönt att gå hem o känna att man får lite gjort alla timmar man spenderar där. Då slipper man vara så stressad över just skolan.
Det som gjordes i skolan idag var; Engelska skriftliga NP som jag missa förra veckan. Det känndes faktiskt ganska så bra måste jag säga! Sen så har jag haft nån No-labb och så idrott som idag bjöd på boxning, var faktiskt helt okej...

Idag har jag invigt mina favorit handskar som jag fått av min kära vän Oskar :D De är visserligen några år gammla och lite toviga så där man Oj så perfekta dagar som denna! Nu ska vi se om jag lyckas få nånbild och visa er.
BILDEN KOMMER LOVAR MEN SKITEN (mobilbilderna till datorn xD)FUNKAR INTE MEN SÅ SNART SOM MÖJLIGT...
Och en Grejj till jag mår så JÄKLA BRA!!! För er som någon gång kört fyra-fyror på testcykeln... -Idag är en dag som jag verkligen bode köra det på men väntar nog ändå med det till imorgon. För då ska nämligen årets sista intervall-pass på den köras:) eller ivarje fall i klubben sen kan det nog bli nån gång här hemma men det lär ju visa sig.

Jag och didrik ska till Blekinge underlovet :D:D Där han har en sommarstuga, men går säkert lika bra under påsken som på sommaren (Y)
det ser ut att bli en fin och kul liten påskresa såhär! som pricken över i:et så ska vi även släpa med oss cyklarna och förhopningsvis kunna få lite fin och bra-träning...! :) Ser verligne fram emot det jag är "super stoked" längtar som faan... har alldrig varit där! Stort tacka att jag får följa med Didrik!! :D
Det här kan bara bli bra va?

En Jäkligt Glad AUGUST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar