söndag 28 mars 2010

Sommartid, cykling och ledig :)

Inatt ställde vi fram klockorna 1 timme då :P ska säga att det var i sista sekund jag kom ihåg att göra de, hade nästan sommnat när jag komm på att klockan skulle fram en timme så att man hann ut på cykeln till 10!
Idag blev det ett kul pass med Stefan och Martin som är hemma över helgen i från lumpen... Enligt stefans GPS så körde vi 51 km på 2 timmar och 27 minuter alltså ca 20 i snitt! jag var ute i en halv timme till så blev lite granna plus där.
Vi hade roligt och höll ett skapligt tempo måste säga att jag blev riktigt trött på slutet och hungrig. Det hela blev inte mycket bättre när stefan drar upp en dubbel nutell macka!! sen börja vi prata om mat och jordnötsringer vilket inte heller gjode saken mycket bättre :P men fick mig själv massa mat direkt när jag kom hem! Så de så!!!!

Nu ska jag ta det lungt resten av dagen. Det blir och hitta på något roligt med didrik!!

Good Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar