måndag 24 januari 2011

Hinner ni med i mitt höga tempo!?

Mitt blogg-tempo är på topp just nu måste jag säga, hinner ni med och läsa? kollar ni in en eller flera gånger varje dag? för att ni är så där oroliga över "om jag inte kollar in missat jag säkert något! :O

Idag var en bra dag i skolan och efter så införskaffade jag mig 1 kg lodex skogshallon som är en energidryck :P Nu på eftermiddagen har jag och didrik vallat hans snowboard och monterat mina skärmar på den super bepansrade vinterhojjen! så nu finns Inga ursäkter bara ut och köra :D

Jag har läst och följt Ski Of Sweden som gick ut på att denna kille skulle åka på skidor från Smygehuk i söder till Treriksröset i norr på 10 dygn. Han siktade på att skida ca 16 per dygn. Tyvärr så klarade de det inte denna gång men nästa gång är jag övertygad om att de gör det. Så in och läs lite :D det var även han som; åkte vasaloppet, sima vansbrosimmet, cyklade vätternrundan och Sprang mataton = en svensk klassiker på under ett dygn! Imponerande, minst sagt...
Andreas Lindén kolla in hans blogg och det är även där ifrån kvällens slutord kommer ifrån:
"Man kan misslyckas praktiskt, fysiskt och teoretiskt utan att behöva se det hela som ett misslyckande. Så länge man inte tappar modet utan fortsätter att försöka så har man heller inte misslyckats. Om det inte går i första försöket kanske det går i 1:a, 2:a eller 43:e försöket"

Natti! finns det något bra på tv:n ikväll där man kan fördriva tiden och fira att det är plugg-fritt? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar