onsdag 19 januari 2011

Tillbaka från de döda!

Sen i fredags har jag varit lite off därmed har bloggen varit lite vilse...
Nåja nu lite om fredagens pass, så där 5 dagar efter. har jag samlat tillräckligt med kraft för att blogga lite och bjuda på några bilder;)

Mitt och Stefans cykelpass slutade efter knappt 4 timmars cykling och cirka 7 mil... jag tror vi båda är överens om att det blev långt lite väl långt kanske, vi blev trötta lite väl trötta. Ett tag visste ingen av oss om vi verkligen skulle komma enda hem till dörren...

men vi hade kul, riktigt kul kolla bara på dessa bilder =) Voilà;
Dags för avfärd, ser mina kläder godkända ut? :P




















Isgata var det, men lite trafik som tur var.
Två pigga!? och glada killar helt ovetande av vad som komma skall...













Här befinner vi oss någonstans mellan söderköping och östra ryd. Dagen till ära så var vädret perfekt, -5 grader och vindstilla... solen tittade till och med fram emellan åt :D

Efter två och en halv timme märker Stefan att han rullar oerhört dåligt, så vi stannar till och kollar om bromsen strejkar och mycket riktigt det gör den... Så koppla bort den sen var det bara pang på't igen, här går det undan i bra fart! Strax därefter går växelvajern av för killen och tyngsta växeln där bak är ett faktum.






Sa jag att det var på egen risk man deltog i våra pass och att vad som helst kan hända???




















Jodå ni ser rätt det är Stefan och han är pågång igen... :D lägg även märke till leendet, det kostade mycket krafter för pojken att få fram det där, att hålla ögonen öppna var dock lite mycket begärt ;)
Men efter att ha trampat sig uppför gamlaövägen och dess backar i tyngsta växeln är detta tillstånd inget konstigt, vad var det vi kalla det nu igen? VÄGGEN oh yes!

Bara för det så har jag gått och blivit sjuk :/ Haft feber men den har gett upp efter en massa timmars sovande, mycket drickande och två dagar hemma från skolan så räknar jag med att vara tillbaka i skolan imorgon och till nästa vecka ska ja se till att träna. för nu jäklar kittlar det i hela kroppen och längtan/motivationen inför isommar är på topp ;)

1 kommentar: