onsdag 5 januari 2011

Mörbultad

och lite halvt förstörd. okej nu ska det klagas lite... är ni med? :P
Går dagen var kul och bra men endå riktigt seg :/ Ja för att nu när jag vaknar idag så känner jag mig som en jag vet inte vad... Täppt så att jag knappt kan andas, ont i nacken så jag knappt kan titta och träningsvärk i HELA kroppen! Värst av allt är mina stackars små revben som jag trashade på ett såkallad fatpipe som är ett pvc-rör fyllt med betong och upphöjt 50 cm över marken, Emil kör först hur grymmt som helst ja o oskar tvekar lite! Sen kör iaf jag, och de första tre gångerna slår jag mig ej men klarar inte mer än halva. Så jag bestämmer mig för att satsa allt för nu ska jag banne mig klara det. Men nej så fel jagfick. :S Skidorna gled av frammåt på något vänster och jag ramlade som en död fisk med magen på det där jävla skit röret. Så ont i dem idag men hoppas hoppas verkligen att de inte är knäckta! Så håll tummarna nu :D
För så kul var det inte, men aningen :)

Sen hem och badade vilket inte händer ofta... Sen drog jag mig till träningen vilket känndes förvånansvärt bra ;D

Nu MÅSTE jg plugga har 4 grejer som ska vara klara före den 17 och ja har ej börjat/inte mycket ledig tid fram tills måndag då skolan börjar... så bara att bita i och köra!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar