måndag 3 januari 2011

TvåTusenOchElva och Blickar framåt

Nu har 2011 dragit igång och jag måste säga att det är med stora förhoppningar och förväntningar jag börjar detta årr!
Jag skulle kunna skriva MASSOR om allt som hänt detta år men igentligen allt det där är ju historia, även om det har varit ett otroligt år! Troligen mitt livs bästa men sen är jag ju bara 16 så varje år blir ju bara bättre och bättre :D --->

2011 och inga fantastiska nyårslöften, men jag ser fram emot massor med skoj med kompisar. Ett lungt år i skolan :P Jag menar ju jag börjar; 12.45, 8.30, 9.10, 9.30 och slutligen 12.45
Känns inte helt fel!!?
Jag hoppas jag får vara frisk och träna i stora lass men samtidigt på en nivå som jag trivs med det är viktigt för mig och när det blir för mycket tar jag gjärna en lugnt vecka med några "Solskenspass" Men jag har som mål att bli bäst och det ska jag tusan i mig bli!!!
Nu ivår gör jag premiär i junior klassen, det känns hur kul som helst, tufft kommer det garanterat att bli, härdad och snabb kommer jag också att bli!
Nu håller vi tummarna för att vi allt får ett lika: Roligt, trevligt, underbart, fantastiskt 2011 precis som 2010 har varit... :D

Haha jag som gömt mig här ifrån bloggen då jag inte haft allt för mycket att skriva men det här blev ju Låååång!

Tillsist några av 2010's höjdpunkter:
- Massa Cykling/tävlingar framförallt Borlänge-tour (H)
- Min underbara flickvänn Ellinor
- Såklart minakompisar som jag alltid har roligt med! (Även om jag ibland är knäpp)
- Börjat på Kunskapsgymnasiet där jag stortrivs (-än så länge)
- Sist men inte minst, Vädret det har väl varit under bart Med inslag utav det mesta?? Sommar och sol, minns jag rätt när jag säger att det var RIKTIGT varmt några veckor där? Sen har ju vintern varit awesome med massa snö och minusgrader, right?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar