onsdag 19 januari 2011

Skola eller inte skola?

Tack Ellinor för att du gjorde min dag! Utan dig hade den varit vääldigt seg, ja idag fick jag fin besök utav ellipelli som kom och pysslade om mig lite (A)

Det har ju blivit lite utav en standard för mig att ha med en eller några bilder i varje inlägg numera! right? oh yes sä därför kommer nu en bild ;)
Helst skulle jag lagt upp en bild på min ängel... men tyvärr har jag ingen bild :O och om jag tog en ifrån facebook skulle det inte bli någon 1 års dag... vilket förövrigt är nästa söndag ;) så här kommer en bild på, ja vad är det? Ett ufo?? :O













Anars har dagen varit lugn och jag känner av vändningen (Y) nu är frågan, ska jag eller ska jag inte till skolan imorn? :P Antingen så åker jag dit och klarar mig eller så stannar jag hemma en dag till och ser till att bli friskare. helst skulle jag vilja vara hemma tills jag är 100% frisk men det kan jag inte. och jag måste erkänna att det är sååååå skönt att vara hemma, att det nästan är farligt att vara borta mer än 2 max tre dagar för sen kommer man Alldrig vilja gå tillbaka (H)

BTW vad tycks om bloggen? jag är själv rätt nöjd och ja kunde ju självklart inte hålla fingrarna borta... Men nu ska den få se ut så här ett tag framöver iaf!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar