fredag 6 maj 2011

300

Detta är mitt 300:e inlägg sug på den ni! ;)

Sen sist så har jag hunnit med mycket roligt träningspass! Började med att möta upp jhan inne istan efter viss förvirring hamna vi till slut rät och körde 3 varv på norrköpingbanan! riktigt skojj de! Sen rullade vi vidare hem och jag fick pröva hans 29 lite... vilken hojj alltså.

Sen lite lektioner i skolan som slutade uppe på halvars med en god god mjukglass mmmMmm...

efter skolan så var jag didrik & vicotr hemma hos victor och tog det lungt! Riktigt trevlig måste jag säga.

Resten av kvällen har det ätits, tävättats och fixat lite inför imorgon då jag åker till hjo/tidaholm för ett par Swe-cup race. Därav kan det bli något tunnt med uppdateringar men vi hörs ju senast söndag kväll igen ;)
Bytte hjul ikväll med och det gör sin lilla skillnad både rull och vikt! så det bådar gott inför imorn (Y)

ni får ursäkta för ett lite luddigt inlägg men så kan det vara ibland :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar