måndag 23 maj 2011

hej på er

Nu sk ni få höra historian om mig och vad som hänt de senaste dagarna.
I lördags så var det ju race, gick fint och jag känner absolut att benen svarade! Så ett par hårda veckor med träning verkar ha gjort sitt. Tyvärr var vi inte så många som startade i junior och ännu färre som gick imål... jag blev iaf 8 eller 9 i maxi och 2 efter johan i junior. hah var dock bara vi två imål.
Men men det kändes bra och jag tyckte både tekniken och styrkan fans där så nu blir det en lätt vecka så hoppas jag att det blir fullt ös i borlänge :D

Igår så var det glan runt som gällde, med ca 200 startande så hade vi och göra men det flöt på bra. lite segt när man ska vänta in de sista bara. men men, det var ju fint väder (Y)

Idag har jag njutit av en sovmorgon och trots att jag började 12.30 så lyckades jag komma 5 min sent :/ Min ursäkt är att jag gick upp vid 10 och efter en lång frukost så blev det mot polishuset för att fixa nytt pass! och det tog ju sin lilla tid. men nu är det fixat!
Efter två timmar i skolan med lite matte/uppdrag så blev det hem för lite mellanmål sen vidare ut till Nm-banan!! Där jag mötte upp johan sen körde vi 5 varv ca en timme runt där i ett helt lagom tempo för att trissa upp benen lite! Så imorn blir det nog vila och sen kör jag lite lätt på onsdag och på fredag smäller det. :D Sitter just nu och funderar på om det skall bytas till Raceking även fram eller om jag ska låta Racing Ralph hjulen sitta kvar... humm, beror lite på vädret och för tillfället ser den 10grader och regn under fredagen och det vill jag ju gärna slippa! Så avaktar och ser det ut att bli fin fint väder så kör jag på raceking anars behåller jag racing ralph hjulen ;)

Ne nu ska jag ta det lungt ett tag sen sova för att gå upp skapligt imorn och in till skolan till 11 tiden typ ;)
Avslutar med en bild på min mästar tröjja från förraåret! åker väl upp och plockar hem en likadan nu ihelgen då!? Sounds Good, blir bara att kötta då ;) hell yeah

//August

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar