söndag 15 maj 2011

Sunday bloody sunday

Eller nej inte någon dålig söndag på någotvis!

Tyvärr blev det inget billinge lopp för mig, men självklart har jag tränat lite... det är ju det jag gör- ->tränar i hopp om att bli lite bättre och lite snabbare =)
Idag bjöds det på 30 minuter stenhårt pass! blev inne på testcykeln då det börja regna som fan när jag skulle sticka ut.

Nog om träningen nu.

Igår så jobbade jag Didrik och sebbe med att servere korv och bulle från östgötakök på eon:s invigning av någon ny panna :D
Gick fint gav iväg typ 500 korvar! de ni (:

Sen underkvällen åkte jag vidare till Ellinors mormor där jag bjöds på lite god mat, senare kollade vi lite på melodifestivalen. Idag har jag njutit av en härlig sovmorgon med min älskling, hoppat studsmatta och nu sitter jag hemma inne medans det regnar och pluggar med matte då det är matte Nationellaprov i 4 timmar ;)
häligt. Verkligen'

Nu slutar vi på topp med en bild när sebbe målar fina hjärtan med kritor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar