fredag 13 maj 2011

Poäng cykling

Mitt nya sett att träna teknik på! att köra en runda gärna med flera så kan man få mellan 5-15 poäng för varje teknisk passage man klarar, första gången jag gjort detta! första gången någon någonsin gjort detta? vad vet jag? kanske är det så att alla håller på med det här!? medella mig isåfall! Idag var jag oskar och emil ute och körde några riktigt roliga ställen :D

I fortsättningen är väl tanken att jag fortsätter med detta och sätter upp en max poäng så kan man sträva efter att lyckas med detta! men så klart är det roligare att köra flera och utan att ständigt kolla på klockan och tiden eller vad säger ni?

Verkar som om blogger varit lite seegt den senaste dagen och därmed missade ni mitt super pass igår!? där jag körde på norrköpingsbanan och köttade!
Bilder kommer så småningom för just nu är jag alldeles för trött och bäst att sova då jag ska jobba imorn (Y) med didrik och sebbe:)

Sånatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar