tisdag 17 maj 2011

Full fart

Hela dagen har varit i fullt ös idag! Rätt okej tycker ja, skönt at få sova nu och känna att det var en innehållsrik dag!
lite kort då, började dagen med att sova 10 minuter längre än jag igentligen hade tid med. Sen börjar jag blöda näsblod det första jag gör. Bra start de där :D Men ja deppar inte vidare till skolan för 4 timmars långt mattenationella prov. Det gick underbart om jag får säga det själv. Den senaste veckan har jag jobbat massor, varje dag och det är verkligen det som krävs för att man ska förstå. Men kul när det ger resultat så hoppas på det bästa (Y)

Sen vid 12 var det ingenletion förens 3 så då passade jag på att göra massa nyttiga saker skönt att få det gjort.

Sen var det idrott 1h bollspel riktigt skojj. Vidare direkt hem och ut på cykeln blev ett riktigt fint pass med Johan Axelsson runt ensjön och med antilopen ett litet tag :D
Se så fin jag var när jag kom hem efter träningen:

Vädret är det inget fel på. Blåser lite men vafan man känner att man lever! Så Sluta klaga. Se här hur fint det är:

För att citera johan vad han tycker om skolan:
"Ibland vaknar jag och har mardrömmar som skolan, alla säger att det är lätt att gå i skolan och tufft att jobba. men jag tycker tvärt om!"

Haha så klockrent!

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar