fredag 16 mars 2012

För jag drar till mallis.

Nuså nu är ALLT klart inför resan skulle jag vilja påstå. Bara att vänta in klockan med. om 2 timmar och 40 minuter åker bussen mot arlanda för att sedan ta planer kl 6 på lördag morgon. är jag tagad oh ja!

För er som läst här regelbundet så ska jag sluta tjata där. och för er som inte kollat in på ett tag. läs lite i tidigare inlägg. det förra innehöll mycket bilder så det får jag tipsa om!

Har sedan då varit uppe på lugnet och kikat på Prologen av världscups helgen här i falun. Var det se värt? Ja för tusan!

Här kommer lite bilder på självaste Marcus Hellner  för er som är intresserade. Häftigt att se hur snabbt de kör!


 
HÅLL ETT ÖGA PÅ BLOGGEN NU DE KOMMANDE VECKORNA SÅ SKA JAG FÖRSÖKA UPPDATERA SÅ OFTA SOM MÖJLIGT! Kommer bli mycket bilder och text från de olika passen om jag orkar så, stay tuned :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar