tisdag 13 mars 2012

Tänker inte klart.

Sitter i skolan och försöker plugga. går lite halvbra. har nu officiellt ingen mer svenska eller idrott denna termin. Fan vad GÖTT!
Men detta gör att jag just nu känner för att chilla MASSOR :D sen känner jag för att skriva vissa ord med CAPSLOCK...
Ja mallorca bär det av till om 4 dagar nedräkning mer än någonsin nu!!! Gud vad kul det ska bli att steka i solen. Men har som ni säkert hört ett litet dilemma. Ska både racern och mtb dit eller bara mtb.n med slicks? jag får ner båda hojjarna i en väska och klarar viktgränsen på 25 kg, när jag provpacka igår så känndes det som om det kommer hålla fint också bygger upp med lite kartong här och där och mycket vadering i olika slag. Men frågan är om jag ska eller inte ska då. Själv känner jag att det vore väldigt kul att få rulla lite landsväg vissa dagar och får jag 4-5 pass känner jag att det kan vara värt det... Ahh, jobbigt dilemma det där. Hur skulle du göra?

Längtar kommer bli galet jävla kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar