torsdag 8 mars 2012

Lääängtar

Skrivs mycket om Diverse utlandsresor som många av oss cyklister ger sig i väg på såhär i mars månad. Jag tänkte inte vara sämre och ska precis som Hannes och Benny skrivit om till mallis med Ya vi kommer åka den 17 mars där vi stannar i inte mindre än två veckor innan det bär av hem för att börja tävlingssäsongen 2012. Vet inte vilket jag längtar mest till. men Mallorca kommer ju först så det är nog det jag längtar till allra mest nu. jag hoppas på 20 grader SOL och en himla massa go träning :D

Nu åter till verkligheten, Dagen: sov yttligare en massa timmar inatt. närmare bestämt 10. har nog blivit två siffrigt i en vecka snart. skönt det behövde jag och min kropp!
Idag har jag iallafall kommit ut och cyklat lite efter 4 dagars inneliggande. om det var kul? åhh JA.
Var in till stan mitt på dagen med mamma med. Där vi åt lunch, jag köpte Nya skor, Adidas ace. tror de blir bra. känns grymma på foten än så länge iaf!
Köpte lite sportdryck på Protein Butiken. där jag även lyckades prata till mig lite halv spons, får helt okej proser där så det får jag vara nöjd med.

Hann även med en sväng in till Kunskap och hälsa på några av alla saknade vänner där! Så det var kul, som alltid :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar