onsdag 7 mars 2012

Trött på att vara sjuk.

Just nu är jag jäkla trött på att vara sjuk. Har ju inte skrivit här sen i Torsdags. Då var allt frid och fröjd. Fredagen innehöll ett pass på Mtb.n i skogen! Riktigt kul hade jag och jag fick även en fotosession med Mammas Kusin: Kennet. så bilderna nedan är tagna av honom!
På kvällen fick jag plötsligt Sjukligt ont i magen. Detta har jag aldrig känns för och tänkte äh, det går nog över snart men icke. så efter mer eller mindre konstant magvärk vaknade jag på söndag hade feber och jävulskt ont. Då blev vi inringda till Akuten. Där jag fick ta blodprov. På Blodprovet kunde de konstatera att jag hade nån inflamation. troligtvis i magsäcken. Fick lite medicin. Skönt att jag fick lite svar till min isittande magvärk. Varit slö. men idag känner jag att jag är på rätt sida igen! Underbart.

Blir i och med detta hemma i norrköing yttligare en vecka. kommer eller har inte gjort något särskillt. men endå rätt skönt måste jag ta och erkänna! MEN jag längtar upp till falun Men det ser jag nog mest som en positiv sak (ja hade jag inte gjort det hade det ju varit mindre bra.) Om mindre än två veckro drar jag till Mallorca och köttar i bergen! Det ni det kommer bli Grymt :D
Håll tummarna för att jag slipper dessa magproblem efter detta nu bara!!!

Idag blir det att komma igång med skolarbetet har planer på att hinna göra en hel del! Imorgon om jag känner mig bra så ska jag ut och förhoppningsvis trampa lite!!

Foto: Kennet Bredström

Foto: Kennet Bredström

Foto: Kennet Bredström

Foto: Kennet Bredström

Foto: Kennet Bredström


Foto: Kennet Bredström
Nu bjuder jag på några av bilderna tagna i mina nya klubb kläder! Gillar ni bilderna?

På tal om det så har ni säkert sett att Headern är ny? kände att det var hög tid för lite förnyelse där uppe :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar