söndag 2 december 2012

1.a advent

Igår var det första december och idag första advent.

Gårdags kvällen bjöd på glöggperämiär, pepparkakor, tacos. Riktigt trevligt på alla sett och vis ;)

Idag tog jag en efterlängtad sovmorgon, kollade termometern som visade 14 minusgrader och där har det väl legat större delar av dagen.. Riktigt skönt med vilodag idag. Vid 12 var jag hos Pontus för att kolla på skidåkning samt skidskytte. Sedan cyklade vi in till stan mötte Davis, hem och åt lunch samtidigt som vi kollade på dagens världscup i cyclocross.

Nu ikväll har jag kollat på solsidan och Bradley Wiggins -A Year in Yellow bra dokumäntär må jag säga!

Nu har jag flyttat mig till skivbordet och jag ska plugga ett tag innan jag lägger mig för kvällen.

Ha det fint allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar