lördag 1 december 2012

Runt Runn en härligvinterdag.

Nu är det färdigcyklat, klockan är 4 men den skulle lika väl kunna vara 9 för jag är fantastiskt trött. Det här med att ligga i soffan är inte så fel då!

7 kalla grader på en tungcyklad cykel nästan tretimmar är förjävla fint det. Jag tror vi cyklade runt runn. Har inte sån där super koll men det var himla fint för det mesta, riktiga vintervägar december och grymt sällskap i form av Pontus, Emil, Johan och Hanna!







Snickersen efter knappa två timmar var riktigt god, Hanna ramlade när vi nästan var hemma. Inte lika kul. Jag kände mig bra vilket var kul även om jag var reält trött när vi kom hem.

Låg i badet bra länge och det var riktigt riktigt skönt.

Det var det träningspasset lite kort och gott. Imorgon blir det inte mycket gjort det lovar jag :D

/August

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar