tisdag 4 december 2012

Vuxen poäng.

Varit en bra dag idag, det ska ni veta. Eller man kanske ska kalla den effektiv. Båda två tackvare att jag sov gott och länge igår!

Imorse snurrade vi runt på den där velodromen, 4 st 4or som trots att de är äckligt jobbiga blir rätt överkomliga där! Sedn körde vi lite ta var, halvvarv och par. Kul helt klart :)

I skolan såg vi en jäkligt bra film, a class devided. Intressant och verkligen en tankeställare, se den!

Min goldbergmaskin är nu nästan helt fungerande!

Sedan så samlade jag några vuxenpoäng genom lite bankärenden och så lyckades jag göra mig själv en riktigt god kopp kaffa. Ni hör ju själva vilka vuxen poäng det genererar!!!

Har avverkat ett hårt och fint gympass idag där jag blandannat plankade i 5min och 15 sekunder.

Just nu lyssnar jag på förjävla god musik. Vad sägs om: The who, The rolling stones och The kinks?

Många läkar att klicka på men här kommer ett sista tips som ni bara måste ta del av om ni inte redan gjort de!?  Öijers adventskalender? Pontus gick och vann ett par snabbkoplingar där idag :)

Nog tjatat nu. Ha det bra allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar