torsdag 17 januari 2013

11 frusna cyklister.

Idag cyklade vi lite "ute-snabbdistans", 2 timmar och tio minuter och jag tackar för att det inte var längre än så. Idag var det kyligt värre. Att jag glömt skoskydden i Norrköping gjorde inte det bättre för mina tår. Jag som sällan fryser om dom gjorde det ordentligt idag. Dessutom har jag enbart en broms, frambroms, vilket kan bli lite väl spännande då man ska bromsa. Dags att fixa det.

Bra sällskap och fina vintervägar vägde dock upp lite. Nu ligger jag under täcket och hamrar på tangenterna för att försöka få ut lite värme till fingertopparna. När jag tinat lite till tänkte jag ta ett varmt bad för att sedan äta lite god kvällsmat och ikväll blir det lugnt som tusan.



Idag målade jag "Brödrosten" i vattenfärg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar