måndag 21 januari 2013

Vecka 4.

Har varit helt vilse i veckorna som är men idag vet jag iallafall att det är vecka 4.

Satt och kollade lite på hur våren kommer se ut igår och konstaterade att jag har en månad till i skolan nu, sen börjar det hända grejer.

  • Sportlov 22 februari tillochmed 5 mars 
  • 4 skoldagar.
  • 2 veckor i mallorca (9-23 mars)
  • 25-28 i skolan=4 dagar. 
  • Påsklov 1.a veckan i april. 
Så allt som allt är jag i skolan 8 dagar under 6 veckor, jag klagar inte. Fullt ös denna månad dock! :)

Idag har jag varit på en svenska gramatik föreläsning, haft en matte lektion, CAD lektionen var inställd så efter en god lunch bestående utav pyttipanna med ägg så åkte jag hem.

Johan och jag drog upp och åkte skidor vid halv 2. körde ett varv på milen samt "nya" mördarbacken som är brutal rent utsagt. Sedan körde jag ett par varv runt elljusspåret. Ett fint pass nu är jag ordentligt trött.

Hann ta några bilder, se här:
SAAB och skidor till lugnet.


Go & glad kexchoklad.


Vackra vyer.
Mördarbacken


Johan på milen.

Nu har jag varit duktig och tvättat ikväll med.

Resten av veckan går i samma spår, träning, skola, äta, sova. Därimellan hinner jag säkert med något kul. 

På fredag kommer Ellinor dessutom hit, vi får säkert en trevlighelg! Jag kör dessutom Velodrom SM som jag nämt tidigare. :)

Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar