fredag 18 januari 2013

Lååång dag

Nu börjar denna fredag lida mot sitt slut för mig, har varit en fantastisk fredag vill jag säga.

Rivstartade med ett velodrompass 08.00 imorse där vi tränade på starter samt körde en 1000 metare. Skojigt och jobbigt värre, speciellt sista övningen.

Sedan rullade det på i skolan, CAD lektion, lunch, projekt redovisning. Redovisningen gick bra och en intensv skolvecka är till ända, skönt! Tyvärr har jag en idrotts uppgift som lär göras. Men det ska nog lösa sig det med.

Efter skolan då? Efter skolan följde Pontus med hem lite spontant, mycket kul!! Vi började eftermiddagen med att kolla på Oprahs intervju med Armstrong. Finner inte ord som jag kan beskriva mina känslor över det; vilka lögner, vilket svek, ja som sagt..

Efter den lite dystra starten på kvällen gick vi ut i minusgraderna och hamnade så småning om hos linn för lite Singstar. haha.

Nu ska jag som sagt sova, imorgon väntar ännu en fart fylld dag. Vid 9 tiden tar vi sikte mot säter och en dags skoter åkande. Mer om det imorgon då ;)

Pontus visade mig en intressant artikel om musik och bilkörande farligaste låten att köra bil till verkar vara: Hey mama black eyed peas

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar