torsdag 31 januari 2013

Ute cykling, Äntligen!

Det har nte blivit mycket av den varan under januari på grund av flera orsaker man idag klockan 9 gav jag mig äntligen ut i det gråa vädret, 4 grader och regnet hängandes i luften var det bara att köra. Faktiskt så kändes det rätt varmt, jämfört med 20 minus så är det ju det också.

Idag vart det 4x4min, fullt ös medvetslös. Planen var att köra lite grusvägsrally men när jag svängde in på första grusvägen var det glashalt, så på min hojj utan dubb valde jag istället att hålla mig på de asfalterade vägarna. Slet mig igenom alla intervaller och efter den 3.de där fick jag ta ett par minuters extra vila för att ladda om inför den sista. Behöver jag säga att jag det gjorde ont i hjärta och lungor och är trötta ben nu?

Nu ser jag fram emot ett par lugnare längre dagar i sadeln. Under mjölksyra tröskeln :D

Nu ska jag studera någon timme innan jag åker till till stan för att prata lite med banken, vuxenpoäng där va?!

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar