tisdag 29 januari 2013

Testcykel samt Gym.

1 + 1 är 2 och idag har jag kört två träningspass och blivit ordentligt trött två gånger om. Men lite intressant är att trötthets känslan varit så olika. Känslan efter en timme på hög puls och efter en timme styrketräning är svår att förklara. Men prova själva så förstår ni säkert vad jag menar.

Extrem kylan från början av året har vänt och nu har det istället varit plus grader i två dagar vilket har resulterat i slask och elände. För även om jag längtar efter våren så vet jag att det inte kommer hända i Februari, då har jag det hellre lite kallt och vinterkänslan som medföljer, aja inte så mycket att göra år.

Annars har det inte hänt så mycket idag, fullt upp i skolan och ett litet utvecklingssamtal med Marcus, där vi han diskutera både en och två tänkvärda saker om träning.

Nu ska jag njuta av glass, maränger och chokladsås!

Ha det fint


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar