tisdag 26 februari 2013

148090km/h

Dagen går i 148090km/h skönt att känna att man lever liksom.

För tillfället är jag på väg mot Linköping där min Kära Ellinor ska orda en Mallorca frisyr på mig:)

Idag chockades jag av att TrainingPeaks (minträningsdagbok) bytt meny färger och nu är gult istället för blått. Wow!

Har också skaffat ett konto på tradera där jag nu bjudar hejdlöst.

Igår skickade jag in en ansökan till sommarjobb på Kolmården, sista ansökningsdagen.idag fick jag en förfrågan om telefon intervju. Kul!

Behöver även plocka lite med Meridan där vajrar bl.a. Ska kortas. När jag ska hinna med det är fortfarande oklart.

Fullt upp nu som sagt men det är Nice

Det var dagen änså länge, vad gör ni idag?

Avslutar men en bild, ni gillar väl sånt? Här är en bild på mitt klätterkort. Rykandefärskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar