torsdag 7 februari 2013

Cyklat

Idag var vi ett fint gäng, det är väl härligt när man är så många ute och tränar en kall vintrig februaridag som denna.

Så här ska vintercykling vara och se ut, ett bra gäng, snötäckta vägar/träd

På den andra bilden pustar david ut efter att Jag, han, Albin och (födelsedagsbarnet) Emil 19 år, hade kört tempo i 40 min för att kunna ansluta de 10 min vi tappat då vi blev lite sena. Jobbigt var det och svettigt blev det. 

Vi rullade på tillsammans i ytligare en timme innan vi kom till baka till velodromen där kördes det 4 st 6 min intervaller i 17 tempo (40km/h) bara för att ta i lite till :D 

Nu är kroppen och huvudet slitna så in i Norden, hoppas jag kommer stark ur detta!

Nu ska jag och hannes se på film, vilken vet ja inte än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar