lördag 23 februari 2013

Dagen igår och mitt Sportlov börjar nu!

Hej allesammans!

Igår hade jag en lång och mycket bra dag, under förmiddagen packade och städade jag och Oskar i lägenheten, strax efter 12
åkte vi mot Borlänge, hoppade av bussen och började gå i 25 min, med många och tunga väskor. För att komma fram och vara på helt FEL ställe. Då vart jag lagom trött. Men kom på den briljanta idén att lifta vilket vi gjorde. Efter knappa 5 minuter så kom det fram el tjej och frågade om vi skulle han skjuts, "Ja, tack gärna"

Det var ett roligt pusslande för att få plats med alla väskor men efter ett tag konstatera vi att det inte gick så då erbjöd de sig att köra två gånger. Så himla snällt!!

Vad skulle vi göra i Borlänge då? Jo vi skulle klättra i en innomhushall där. Vi var väl framme 30 min sent men sen jäklar hade vi kul. Klättrade en dryg timme med lärare och andra sen åkte de hem och vi fortsatte tills strax efter 4 då tåget gick hem.

Tågresan gick smidigt & väl framme så åkte jag hem en snabbis för att bowla med Ellinor, hennes kompisar och Oskar! Det var kul måste jag säga:)

Det var gårdagen och början på mitt sportlov det, detta kommer med största säkerhet bli ett fin lov med mycket träning och annat kul på kalendern!

Idag har jag och Ellinor haft en lugn dag. Jag har köpt mig en tröja på MQ.

Ikväll ska vi se på Melodifestivalen och imorgon så ska jag åka skidor ;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar