tisdag 5 februari 2013

2x20 min på testcykeln, nu är jag trött.

Helt slut, men det har varit en bra träningsdag med två fina pass. Velodrom som jag skrev om tidigare, här kommer en bild på mig, Marcus (vi ser väl för glada ut?) och Jenny, som jag lånat bilden av, klicka in er där för ännu fler bilder!

Lyckades på något sätt samla kraft och strax efter 18 så körde jag 2x20 min på testcykeln. Det sved rätt bra kan jag meddela! Men det är bra för mig :) 

Anars har jag fått stryk av Ablin på FIFA, tvättat två maskiner, tryckt i mig mängder av mat, snackat skit med hannes, försökt lösa rubik's kub. 


Nu ska jag sova, imorgon har jag ett svenska prov som jag borde ha pluggat mer inför ikväll men tid eller energin räkte inte till denna gången.. 

Imorgon blir även en cykelfri dag, skönt det men benen lär få jobba i gymmet då istället. Usch, nu vill jag inte ens tänka på det, haha trött.se zzZzzzZZZZz




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar