fredag 7 juni 2013

Bra dag idag!



Började dagen med arbetsintervju 09.00. Åkte och kollade om jag kunde klippa mig men det gick visst inte. 

Åkte hem, spelade lite fotboll med Leo och tindra. Duschade Atlas. 

Vid 11 åkte vi en sväng, åt glass i gubbensträdgård, var och kollade till vår båt, var en sväng förbi Hagacykel. 

Vilken väder vi haft, undeeeerbart! 

Hem och gjorde en god pastasallad med efterhörande fika -cappuccino och Tosca tårta. 

Efter det bytte jag om och gav mig ut på cykeln med Leo en litensväng. Killen tar sig fram på svåra ställen alltså :D

Åkte till tjalvegården där jag mötte Malcom. Vi cyklade ett varv på vrinnevibanan. Första gången för mig iår. Vilken fröjd det är att åka stor nia alltså. Ålskar det. Idag var benen ungefär 7 gånger bättre än igår med. Bra skit med andra ord. 

Strukigt skjortor och grillat har jag med hunnit med. 

Nu sitter jag på tåget Påväg emot Linköping där jag möter Ellinor. Imorgon har hon bal, vädret ser ut att bli bra så jag hoppas på en toppen dag. 

På söndag gör jag säsongens 18.de start Lida loop. Ser fram emot det! (Och några lugna dagar därefter) 

Ta hand om er /August. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar