tisdag 11 juni 2013

Dagen idag.

Godkväll allesammans, har precis ätit min kvällsmat. Sista här för ett tag nu. Åker hem 13.35 imorgon, och drar därmed igång lovet!

Idag har pappa anmält mig till Cykelvasan där jag planerar att köra gärnet!

Jag har spelat en brännbollsturnerning, sagt hej då till lärare och kompisar. Cyklat en timma och varit hos Ulf där jag fick massage och ryggen är rak och fin igen!


Efter det så packade jag lite här och skickade med en cykel och väska med Robin som åkte hem idag :)

Vid 16.30 åkte vi mot borlänge för att ha lite kul (och få ont), nämligen spela paintboll
Första gången jag spelade, några märken men mest kul. Läskigt och jag blev träffad oftare än jag träffade någon annan men det var gött när man fick in en träff själv alltså :D 

Byeee.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar