torsdag 27 juni 2013

Vart va vi?

Med risk för att tjata om cykling så har träningen flutit på bra även de senaste dagarna bortsett från igår då det regna exakt hela dagen och jag fann inte suget att ge mig ut, så kan det va nån gång ibland, eller? 

Nu får jag väl hoppas att de flesta av er ändå är intresserade av att läsa om cykling. Men något annat är väl att bråvalla festivalen idag drar igång och det märktes igår då det var oerhört många som var på väg dit. Lika så idag. Sjuka köer på bilvägen. En sträcka som i normala fall tar 15 min ska idag tydligen ha tagit 2.5 timma. Som om inte de vore nog så har språvagnstrafiken stått still då det varit strejk hela veckan lång men den ska tydligen vara över nu. 

Tills imorgon har jag och Ellinor köpt varsin biljett ska bli as kul att gå och känna på stämningen och lyssna på bra musik! Sedan väntar Ränneslättstuen i helgen, det ser jag också fram emot. 

Ha de gott så hörs vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar