lördag 1 juni 2013

Glad August..!

...som idag har cyklat en timma och känner sig betydligt bättre= jag kommer till start på Nya långa lugnet imorgon :D

61 km hårt långlopp har jag hört talas om, har inte åkt banan men känner till terrängen och skogen lite så hoppas och tror det blir ett kanon lopp.

Iochmed mina sjukdagar så vet jag inte hur kroppen kommer att vara imorgon, förväntar mig därför inget nu i förväg, tänker ha skoj och trampa på!

Idag då? Idag så har jag som sagt var varit ute och cyklat en sväng. Tagit sovmorgon, ställde inte larmet. Det var inte igår det hände, skola under veckorna och tävlingar under helgerna så var det längesen jag fick sova ut riktigt ordentligt nu. Så det var skönt. Åt god frukost, kollade på Avicii dokumentär. Klicka på länken för att se den på Svt play. Den ligger ute där i 26 dagar till.

Vid 16 tog jag big ninen upp till lugnet och Merida tältet, massa cykelprat och en kaffe. Topp! 17.30 kördes en slopestyle tävling som jag kollade lite på, riktigt underhållande.

Nu har jag precis ätit lite pasta carbonara, ska förbereda lite inför imorgon sen så är det sovdags.
Har fått en schysst blåsa i handen med (Y)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar