fredag 31 maj 2013

Fredag.

Hej och välkommen på dig helg, du kommer mycket lägligt denna gång.

Sen sist jag skrev så har jag mått riktigt piss, halsont och det som hör till därtill. Idag är det dock några enheter bättre!!

Har idag skrivit slutprov i fysik. Snart snart snar är det sommarlov!

I helgen är det Scandinavian outdoor games här i Falun, fyllt med roliga utomhus aktiviteter. Merida är på plats så ta er upp till tältet och provcykla för tusan!!!

Jag Var på plats med cykeln min:

Det kördes idag en "enduro sprint" Satan vad jag ångrar att jag inte körde den...

Här kommer Anton Karlsson i fullfart.


Mål på en sträcka här hängde jag...


Inte ett moln på himlen, men desto fler mygg.

Imorgon händer massa kul blandannat så är det hopp tävling 17:30 i ett stört hopp, kom dit och kolla!


Nu ska jag sova så jag blir frisk och kry, vill så gärna köra på söndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar