fredag 10 maj 2013

Reser igen.

Sitter nu på tåget tillsammans med David, Henke och måååånga fler. Lite snabbt räknat så blir denna helg min femte tävlingshelg i rad och årets 11 & 12 start. Jag älskar verkligen att spendera mina helger runt om i Sverige och tävla, jag är riktigt glad att jag har möjlighet att göra det!

Vi har varsin plats på olika ställen i tåget men sitter helst tillsammans. Vi har redan fått flytta på oss 2 gånger. Men som Henke sa: "nästa gång tar vi upp en diskussion innan vi flyttar på oss" haha.

Vi har precis varit i bistron och jag köpte en kaffe & bulle. 

Anars har det inte hänt så mycket idag. Fullt upp med packning och städning.  

Till er som ska köra göteborgsgirot så ses vi imorgon och ni som kör Billinge racet, Lycka till. 

Erik Birgerson var på Ingarvet och fotade i tisdags, Grymma bilder här kommer ett par så kan ni klicka på hans namn och se resten!! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar