tisdag 7 maj 2013

Dalacupen, vilken grej.

Helt suverän dag/kväll. Ikväll kördes Dalacupen på Ingarvet tredje i ordningen vill jag tro.

vi var 51 cyklister, körde 20 varv=36 km på 53 min = bra snitt! Strålande sol och 20+


Himla
Underbart

Verkligen en kanon grej Henrik Öijer styrt ihop och kanon kul att folk kommer och hjälper till att vara flaggvakter osv! För vart kan man få bättre träning en tisdag kväll i Sverige??

Lite lätt svettig efter målgång men ack så glad!
Som om inte det vore nog för denna braiga dag så har jag hunnit med att försova mig, vaknade 08.02 och skulle vara på velodromen redo att träna 8. Stressade satan och kom upp till lugnet en intervall för sent. Väl där bjöds det på riktigt jobbig cykling, asså verkligen "Mölksyra så man spyr" intervaller. Var riktigt nyttigt och roligt då vi körde en varv bana även där. Uppför grusväg och ned på en av lugnets handbyggda stigar 2 varv som då blev runt 4 min all in.

I skolan klarade jag av ett Nationellt prov och lämnade in en fysik rapport som jag släpat med.

Grym dag och nu ska jag bara ta det lugnt kvällen ut.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar