måndag 6 maj 2013

Full rulle.

Resan hem gick bra, bussen rullade på och jag pluggade lite, sov samt såg film. Halvvägs stannade vi och jag åt en mycket god pytt i panna.

Klockan hann passera 12 innan jag släckte så var rätt trött idag. Efter lunch fick jag betyg i CAD där jag inkasserade ett A. Kunde därefter gå hem och sova innan jag vid två gick ner och gymmade. Tvättade en maskin cykelkläder, tvättade alla 3 cyklar ute i solen, för jösses vilket väder vi har!!!!!

Ikväll har jag ätit tacos & stor städat HELA lägenheter, var på tiden men nu är det riktigt fin här :)

Nu ska jag ta tag i lite plugg och kolla ett avsnitt One Tree Hill innan jag ska sova, hård träningsdag väntar imorgon.

Har också hittat två bilder på mig från helgens tävlande, tagna av Elna Dahlstrand.
Här har starten precis gått som jag sedan tog ledningen i ett par hundra meter innan jag började känna mjölksyran.
Ute på ett av de 7 varven här ihop med Jesper och Johan.

PS. Jag uppdaterar ständigt mina tävlingsresultat med länkar under fliken Tävlingsprogram/Resultat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar