söndag 5 maj 2013

Sprinten i Hjo...

...Resulterade i en Femteplats för mig vilket jag måste säga att jag är mycket nöjd och mycket mer än jag själv trott imorse.

Men när man väl kör Finalen så vill man ju så mycket mer än en femteplats men mycket ska stämma, idag var det krafterna som sinade efter en låååång dag då vi provade banan 9, tidskval, 11.33 där jag fick sjätte bästa tid. Kvartsfinal 13, semifinal 15 och Final 17.

Bäst tyckte jag nog Semin gick då det känndes bra på alla sett. I finalen fick jag en klart godkändstart och låg 3.a första 4 svängarna innan emil gasade om, då stummnade även jag och orkade inte följa med, Axel passerade mig mot slutet och jag kom in som femma.

Lång dag men nu är vi påväg mot falun igen (Y)

Har ni bilder på mig? Hör av er :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar