söndag 26 maj 2013

Etapp 3, Borlänge tour 2013

Borlänge tour är nu över för detta år och sista etappen kördes idag som innebar XCC Crosscountry criterium, (första gången jag körde denna tävlingsform, som ett xco fast kortare, typ.). 21 km och jag körde in på en 15.de plats. Riktigt rolig bana, tufft motstånd och riktigt varmt.

Iår fick vi kanon väder alla tre dagar av borlänge tour, brukar ju anars kunna regna så här på söndagen...

Är nöjd med idag då det kändes som om jag iallafall fick ut allt och åkte lite fortarejämfört med igår. Varmt var det men klarade även det ganska bra. Starten var däremot mindre lyckad. Första starten detta år som jag inte är helt nöjd med. Men men, det fanns gott om tid att bli trött på. Fick hjul på Jesper Hjortsberg första varvet. tänkte svänga in på gårdagens bana, fick vända och nu hjul på Jesper Andersson och Stefan Carlsson. Lyckades hänga på dem ett par varv innan jag sedan kämpade mig imål på egenhand.

Nu har min familj precis åkte hem, har vart kul att ha dem alla här och nu blir det några veckor innan det är lov. Sommarlov, riktigt skönt ska det bli! :D

Ha det fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar