fredag 6 december 2013

Godmorgon.

Godmorgon, nu är fredagen här igen och ännu en helg närmar sig. Läskigt hur fort veckorna går! 

När jag drog upp gardinen väcktes jag av en ny dos snö. Att komma iväg till skolan visade sig vara lättare sagt än gjort. Cykellåset hade fryst och när jag vred på nyckeln så gick den av :'( Fick då skynda upp till verktygslådan för att hitta världens slöaste avbitartång. haha. Några minuter senare var det iallafall av och jag kunde rulla mot skolan, vilken händelserik morgon alltså.

Engelskaprovet gick så bra som det kunde ha gått så jag är nöjd! 

Nu ska jag plugga någon timme och kanske besöka frisören. Vi får se hur det blir med det. 

Nyheten har säkert nått ut till alla om att Nelson Mandela har dött, en riktig kämpe och hjälte kan man väl säga?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar